ARIOSZ

Piac-szegmentáció

Koncepció és termékteszt

Márka-kutatás

Elégedettség és lojalitás

Árazás

Marketing kommunikáció

Panel-kutatás

Kvalitatív megoldások

Próbavásárlás

Online kutatási megoldások

WikiTop


Az Ariosz
a Piackutatók Magyarországi Szövetségének tagszervezete

A tapasztalataink

A piackutatás és az adatbányászat révén gyűjtött adatok önmagukban nem sokat segítenek. Ezek csak a legfrissebb nemzetközi szakmai eredményeket és megoldásokat integráló invenciózus elemzés és értelmező bemutatás révén válnak a partnereink üzleti sikerességét segítő piaci információkká, illetve a megértést segítő insight-tá.

A terepmunka révén gyűjtött adatok elemzésén túl komoly tapasztalattal bírunk nagy terjedelmű, komplex adatbázisok felépítése és elemzése terén is.

A különféle számszerűsíthető folyamatok feltérképezése, kreatív felhasználása és egységes rendbe szervezése biztosítja a rendelkezésre álló elszórt piackutatási információk precíz értelmezési keretbe illesztését és egzakt statisztikai elemzését.

Ezek révén számos komplex, nem adatfelvételen alapuló piackutatási elemzést is végzünk a mikroszimulációs fogyasztói modellektől a makroszintű piaci információs modellekig, vagy iparági elemzésekig.

Az elemzés és tanácsadás mellett az IBM SPSS programcsomaggal kapcsolatos oktatás és online helpdesk is szolgáltatásaink közé tartozik.

Az Ariosz munkatársai közül többen is oktatnak különböző felsőoktatási intézmények graduális, illetve posztgraduális képzésének keretében.

Cégünk módszertani, statisztikai tanácsadási és oktatási szolgáltatásokat is nyújt üzleti partnereinek, külön felkérés alapján.