ARIOSZ

Piac-szegmentáció

Koncepció és termékteszt

Márka-kutatás

Elégedettség és lojalitás

Árazás

Marketing kommunikáció

Panel-kutatás

Kvalitatív megoldások

Próbavásárlás

Online kutatási megoldások

WikiTop


Az Ariosz
a Piackutatók Magyarországi Szövetségének tagszervezete

Piackutatás

Gondos mintavétel, a valós üzleti problémák operacionalizálásán alapuló kérdőív-szerkesztés, az adatfelvétel pontos, szigorú minőségbiztosítási sztenderdek mentén történő lebonyolítása, az ellenőrzési mechanizmusok szigorú érvényesítése eredményezi az Ariosz által gyűjtött piackutatási adatok kiemelkedő pontosságát és validálását.

Munkatársaink birtokában vannak mindazoknak az ismereteknek és know-how-nak, amelyek a mintavételtől az üzleti igények operacionalizálásáig, a kérdőívek összeállításától az adatfelvétel lebonyolításáig, az ellenőrzési mechanizmusok érvényesítésétől az adatok validálásáig nélkülözhetetlen kellékei a piackutatási gyakorlatnak.

Személyes kérdezési szituációban zajló piackutatások kivitelezéséhez az Ariosz saját országos személyes kérdezői hálózattal rendelkezik, melyben több mint 460 kérdezőbiztos dolgozik rendszeresen országszerte.

A kérdezőbiztosok munkáját az Ariosz központjában két főállású munkatárs valamint 26 vidéki és 6 budapesti területi instruktor koordinálja.

Kérdezői hálózatunk országos lefedettségű, az instruktorok nagy száma hozzájárul ahhoz, hogy cégünk gyors, precíz adatfelvételeket hajt végre. Az instruktorok relatíve nagy száma hozzájárul ahhoz, hogy cégünk rendkívül gyors, és kimagaslóan precíz adatfelvételeket hajt végre.

A telefonos megkérdezések esetén az Ariosz által használt call-center egy teljes kiépítettségű, kutatási célokat szolgáló létesítmény. A kiépített operátori munkaállomások száma 35. A speciálisan kutatási célokra kifejlesztett CapITris rendszer segítségével hatékony és hibanélküli lekérdezések biztosíthatóak.

On-line adatfelvételekkel is megbízóink rendelkezésére állunk az NRC vagy a Kutatócentrum on-line paneljét használva.

Munkáink 70%-ban kvantitatív jellegűek, de partnereink részéről egyre nagyobb igény merül fel kvalitatív vizsgálatokra is, amelyet Budapesten exkluzív csoport-teremben, vagy az ország bármely nagyvárosában képesek vagyunk lebonyolítani.

A kvalitatív kutatások során is a kvantitatív kutatásokhoz hasonló igényességgel és szakmai felkészültséggel járunk el. A csoportok, mélyinterjúk és teszt-kutatások tervezése, szervezése, kivitelezése és elemzése során is igyekszünk ötvözni a lehető legnagyobb pontosságra való törekvést az újszerű megközelítésekkel. 

Mystery shopping és mystery calling kutatásokat is végzünk kiemelt hangsúlyt helyezve a próbavásárlók képzésére és tréningjére.