ARIOSZ

Piac-szegmentáció

Koncepció és termékteszt

Márka-kutatás

Elégedettség és lojalitás

Árazás

Marketing kommunikáció

Panel-kutatás

Kvalitatív megoldások

Próbavásárlás

Online kutatási megoldások

Adatvédelem

WikiTop


Az Ariosz
a Piackutatók Magyarországi Szövetségének tagszervezete

Piackutatás / Esetleírás 1.

Megbízó: Magyar Telekom

Sokezer elemű mintákon lebonyolított, személyes megkérdezésen alapuló piaci részesedés kutatások megtervezése, kivitelezése és elemzése lakossági, illetve KKV ügyfélkörben 2006 óta folyamatosan.

Sokezer elemű mintákon lebonyolított személyes megkérdezésen alapuló kereslet-kutatások megtervezése, kivitelezése és elemzése 2006 óta folyamatosan.

Az elemzési eredményeket és az ezekből leszűrt következtetéseket megbízónk sikeresen használta fel üzleti stratégiájának kialakításához, illetve annak folyamatos újragondolásához.