ARIOSZ

Piac-szegmentáció

Koncepció és termékteszt

Márka-kutatás

Elégedettség és lojalitás

Árazás

Marketing kommunikáció

Panel-kutatás

Kvalitatív megoldások

Próbavásárlás

Online kutatási megoldások


Az Ariosz
a Piackutatók Magyarországi Szövetségének tagszervezete

Az Arioszt magyar magénszemélyek hozták létre 2003-ban azzal a céllal, hogy minőségi szolgáltatásokat nyújtsanak a piackutatási és adatbányászati tevékenységekhez kapcsolódó kutatási, elemzési és üzleti tanácsadási területeken.

Az Ariosz alapítása óta töretlen fejlődést mutathat fel. Az Ariosz nettó árbevétele 2012-ben meghaladta a 200 millió forintot, munkatársainak száma pedig 11 fő.

Az Ariosz jelenleg 8 főállású diplomás kutató-elemző munkatársat foglalkoztat, akik mindegyike magas szintű jártassággal rendelkezik a piackutatási és adatelemzési területeken. Minden kutató elemző munkatárs egyetemi diplomával rendelkezik szociológus, vagy közgazdász szakokon. Az Ariosz vezető munkatársai nagy tapasztalattal rendelkeznek a kutatási információk üzleti tanácsokká formálásában.

Az Ariosz valamennyi munkatársa tudása legjavát nyújtja annak érdekében, hogy az intenzív csapatmunkára épülő, magas hozzáadott értéket képviselő komplex elemzési és tanácsadási megbízásokat a lehető legmagasabb színvonalon lássuk el.